THE STORY OF STORIES

Vad krävs för att nå ut – och fram – idag?
Hur når du rätt människor – och hur får du dem att komma till dig?
Det är faktiskt ganska enkelt, om man vet hur man ska göra. Och det vet vi.

Digitalisera – eller dö?
I en allt mer digitaliserad värld, som tydligt präglas av att vara på individens villkor, står annonsörer inför helt nya utmaningar. Informationsflödet är massivt, banner blindness och allmän reklamtrötthet är parametrar att ta hänsyn till vid valet av medieköp idag.
Innehåll och annonsering som inte upplevs relevant för mig som mottagare, väljs bort.
Kunden genomför idag dessutom en allt större del av sin ”sök/köp”-resa själv, online. Att som företag nå igenom bruset, i det lilla fönster som finns, till sin målgrupp är inte bara svårare utan också dyrare.



Hur ska man göra då?

Hur säkerställer du att du alltid är valbar när en kund ska fatta ett köpbeslut? Hur kan du öka kännedom och förflytta varumärke? Hur särskiljer du dig från konkurrenterna?
Hur driver du köpintention?
En tydlig väg till framgång stavas content.
Genom relevant och kvalitativt innehåll kommer du som annonsör att bygga en helt annan relation till potentiella och befintliga kunder.
Du får tid att berätta om dig själv, dina produkter och tjänster. Du får berätta din story.
Och det fina är: Användarna känner igen bra innehåll när de ser det, och då konsumerar de. Eftersom bra innehåll alltid vinner.
Och bra innehåll skapar bra affärer.

Vi vet hur!
We Are Stories vet hur bra innehåll skapas. Och vi har båda perspektiven: både användarens och kundens. För när man hittar det gyllene snittet mellan avsändare och mottagare uppstår magi.
Vi utgår från ert behov och era målsättningar, och skräddarsyr den mest effektiva lösningen för att säkerställa hela köpresan. Artiklar, nyhetsbrev, innehåll för era sociala kanaler, podcasts och rörligt. Vi skapar innehåll som fungerar i både köpta kanaler och i era egna. Och som kan leva länge.

Kort och gott: Vi hjälper er med hela köpresan.

We are tactics


Vi vet att tempo och time to market är viktigt. Det är därför vår process har fokus på taktik istället för långdragen strategi ...

We are production


Alla har en story att berätta. Och vi vet hur. Idag när vi alla översköljs av budskap, är det viktigare än någonsin att skapa innehåll som är engagerande, relevant, inspirerande och som upplevs trovärdigt.

We are distribution


Vill du nå ut brett nationellt med ditt budskap? Eller är ditt fokus lokalt eller nischat? Vi erbjuder unik distribution via 200 premiumsajter.

Kontakta Oss
We Are Stories AB
Smålandsgatan 16
111 46 Stockholm

Mattias Nordenberg

mattias.nordenberg@leeads.com

0735067894